Recordeu que @fembloc va venir al #Sobtec26 a parlar-nos sobre les Violències Masclistes Digitals?
Amb ALIA, Associació Cultural de Dones per a la Recerca i l'Acció han publicat diagnòstic "Violencias Machistas Digitales en la infancia y adolescencia: escuchar y entender para transformar" que podeu consultar a https://fembloc.cat/archivos/recursos/29/escucharentendertransformareducoalia.pdf
1/3
Vam tancar el #Sobtec2026 amb la Joana Moll i la seva investigació "The User and the Beast". Va començar parlant de cookies, de militarització d'internet i de falta d'empatia per la postura que adoptem que fem scroll amb el mòbil.
Al #Sobtec2026 vam parlar d'accessibilitat amb Estel·la Oncins i Joan Pahisa
Al #Sobtec2026 vam parlar de la connectivitat de les escoles al món amb Aleksandra Chmielewska (de Giga), Martí Febrer Molist i Alberto Bechara Bordes (de Aucoop).